YouTubers Get A REAL JOB For The First Time!


Anna Meridian
Anna Meridian

I laughed the entire time. Thanks😂😂

Vor 30 Minuten
Lillian Benbrook
Lillian Benbrook

Their boss only told them how to make a freaking Vanilla Latte what are they supposed to do when somebody orders a ice mocha latte with extra creamer a tad of honey Goat milk and two shots of expresso HUH!!!!!! 😡😡😡😡

Vor Stunde
Zeynep S
Zeynep S

As a barista that video made me uncomfortable because of the lack of information about coffee

Vor Stunde
iamamelie
iamamelie

15:49 okay, this guy is way too tall, I feel small 😐 Btw: I could NEVER work as a barrista, I'm so awkward 😂 Shyness and social awkwardness is real 😭

Vor 2 Stunden
Hannah Funkhouser
Hannah Funkhouser

This is amazing

Vor 2 Stunden
Valerie Gonzalez
Valerie Gonzalez

The Nutella machine is down 😂

Vor 3 Stunden
Janie Mendoza
Janie Mendoza

they should try being a waiter!! Being a waitress is very stressful😂😂

Vor 3 Stunden
Anne Tapiculin
Anne Tapiculin

when u play those mobile-gamed-restaurants-that-give-u-their-orders-and-then-when-u-fuck-it-up-or-make-it-too-late-for- them-they-gon'-leave in real life: dang... but i would love to see them as my barista one day dhcjsjsksk

Vor 3 Stunden
Doyle Sisters
Doyle Sisters

I bLaMeD iT oN tHe GuY iN tHe BaCk.. ThErE iS nO gUy In ThE bAcK.. iM tHe GuY iN tHe BaCk!

Vor 4 Stunden
Doyle Sisters
Doyle Sisters

“You kinda look like a VANILLA LATTE kind of guy” had me dead😂

Vor 4 Stunden
husky quotes
husky quotes

“there’s no guy in the back, wait i’m the guy in the back” HAHAKDKPODBS

Vor 4 Stunden
husky quotes
husky quotes

i’m having so much anxiety watching this KSJSJS

Vor 4 Stunden
Hannah Gagne-Lamoureux
Hannah Gagne-Lamoureux

This is hilarious. I literally can’t even with the interviews. They would have never gotten the jobs and they definitely wouldn’t have been able to keep them

Vor 4 Stunden
Kate Soccer
Kate Soccer

is it just me or did they try to hard

Vor 5 Stunden
Lidya Dirar
Lidya Dirar

The second hand embarrassment is real 💀😵

Vor 5 Stunden
Brittney Benavidez
Brittney Benavidez

I’m already stressed and i don’t even work there 😂😂😂😂😂😂

Vor 6 Stunden
Fire Wheels
Fire Wheels

I loved everything about this video 😂😂

Vor 6 Stunden
DOG L0ver26
DOG L0ver26

Their so bad at this! 😆 😆 🤣

Vor 7 Stunden
YoGurl Mikeila
YoGurl Mikeila

20:31 ThErE’s No GuY iN tHe BaCk iM THE GUY iN ThE bAcK OML😂😂😂

Vor 8 Stunden
Maia Bassett
Maia Bassett

Lmao their boss taught them how to make one thing 😂

Vor 11 Stunden
Elian Ovadya
Elian Ovadya

*OMG this is so funny😂😂😂*

Vor 12 Stunden
Naila Khan
Naila Khan

19:34 it's chai enough!! 😂😂😂 Cannot dral with these!!!!

Vor 13 Stunden
Jenny Santamaria
Jenny Santamaria

Omg this is too funny

Vor 14 Stunden
JO SH
JO SH

18? their 18 ? wait what?

Vor 14 Stunden
Bethany Anderson
Bethany Anderson

This whole video had me dying 😂😂😂

Vor 14 Stunden
Gerard’s Jackets
Gerard’s Jackets

Coffee lady’s name sound like a coffee

Vor 15 Stunden
Keenan Ward
Keenan Ward

2019 anyone?😆👍

Vor 16 Stunden
andrea elina
andrea elina

😂😂tht moment u don't know how to do the other drinks so u try so make the customer changed their mind to get the ice vanilla latte cause thts the only drink u know to do (sorry for the bad English btw) 😂

Vor 17 Stunden
Little Lama
Little Lama

I want to see a Barista try to make a YouTube video

Vor 17 Stunden
Lilia Popova
Lilia Popova

I was a barista at Costa coffee a few years ago and i can confirm it gets really busy with thousands of different orders , especially in the morning. But watching this , the cringe is real! ;)

Vor 19 Stunden
X P L R
X P L R

Grayson: Sorry the guy in the back messed something up, i'll fix that for you Grayson: Ethan there is no guy in the back, i blamed it on the guy in the back but i'm the guy in the back LMFAOOO

Vor 19 Stunden
gladis marquez
gladis marquez

I am so dead 😭😂😂! Imagine doing it everyday with latte art and frappes 💁🏻‍♀️💕. #realbarista

Vor 19 Stunden
natalia ondares
natalia ondares

LMAOOO IM SO MAD THEIR NOT PUTTING ANY LIDS ON THE COFFEES BUT ITS OK ILY

Vor 20 Stunden
Just Jeni
Just Jeni

hahah 7:6 ahahah

Vor 20 Stunden
Just Jeni
Just Jeni

hehe i love this

Vor 20 Stunden
Ruby Beth
Ruby Beth

17:50 Grayson: uuuuuhhh Guy: actually can i just have a vanilla latte? Gray in his head: Thank god Idk why but this made me laugh

Vor 20 Stunden
Gabija
Gabija

I think if this was full on real it was the actual baristas job to teach you to not just do one drink

Vor 21 Stunde
PANDICORNSROCK123 UNICORNS
PANDICORNSROCK123 UNICORNS

Omg i was laughing so hard i like how u guys were so nervous 😆😂😂😂

Vor 21 Stunde
LOVINA GRANT MASSEY
LOVINA GRANT MASSEY

tbh they really didn't train them oof

Vor 21 Stunde
Life With Oliver
Life With Oliver

this gave me the worst secondhand embarrassment i’ve ever had

Vor 22 Stunden
Banana _27
Banana _27

GRAYSON had me dyinggg my lord 😂😂and then Ethan just kept lying omggg haha 😂😂😂LOVE YOU BOTH

Vor 22 Stunden
Banana _27
Banana _27

“What if she just takes it and runs “ 😂😂

Vor 22 Stunden
Reka Ritzma
Reka Ritzma

Lol I’m surprised that Emma didn’t go there 😂😂 ☕️ 🥛

Vor 22 Stunden
Alrahmaacademy
Alrahmaacademy

If I’m given coffee when I asked for tea, I would be mad at the stupid barista that did that for a long time.

Vor 23 Stunden
Viviane Fong
Viviane Fong

ahhhhhhhhh this is SO me

Vor 23 Stunden
Emily Perkins
Emily Perkins

There is a white thing in the corner

Vor Tag
Ava Johnson
Ava Johnson

Grayson at 3:58😍😍

Vor Tag
Kelly Taylor
Kelly Taylor

Graysons hair in this got me like 😍🥵❤️

Vor Tag
Ava Reilly
Ava Reilly

My feet are good 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vor Tag
Mayamaxkiki
Mayamaxkiki

18:24 "You Kinda Look Like A Vanilla Latte Kinda Guy" 😂

Vor Tag
Amelia Rose
Amelia Rose

This was really strestful 😂

Vor Tag
Diana Houck
Diana Houck

where they were like "were done were done" they both sound like they are on the verge of a mental breakdown

Vor Tag
Kaidence Andres
Kaidence Andres

They were literally a hot mess.. ❤️😤

Vor Tag
Mo Nawt
Mo Nawt

15:45 I like the way how mr Boss becoming a little nervous behind

Vor Tag
Yasmin van der Struis
Yasmin van der Struis

‘The nutella machine is broke’ ‘It’s broke?’ ‘Yeah we ran out’ ‘We have vanilla’ ‘Caramel?’ ‘We have vanilla’

Vor Tag
Maria Del Aguila
Maria Del Aguila

You guys had amazing customer service/socialization skills. A lot of people don't. If you had a better manager... could've done amazing

Vor Tag
Toti Oman
Toti Oman

This is the best video on their Chanel yet😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vor Tag
Laila Halushka
Laila Halushka

Ethan: we have Vanilla... Woman: 2 caramel lattes Grayson: we have vanilla Me: dead

Vor Tag
Pearl becet
Pearl becet

22:06 shit got serious fast

Vor Tag
Pearl becet
Pearl becet

21:54 Ethan: Your set *meanwhile 100%did not refund the poor man

Vor Tag
Pearl becet
Pearl becet

you know when you relate so hard to a comment that you click the like button over and over until you feel like you got your point across

Vor Tag
Sidney Jordan
Sidney Jordan

I freaking love you guys ❤️❤️ favorite video of all time #EPIC

Vor Tag
Scarlett Mckenn
Scarlett Mckenn

Graysons muscles in that shirt🥵🥵😍❤️

Vor Tag
Nyla J
Nyla J

This whole video is cringe but in a good way 😂😂

Vor Tag
Nannahs Vlog
Nannahs Vlog

Omg that job looks so hard I don’t think I’d even make it through the interview 😂

Vor Tag
BlazingRed
BlazingRed

The ending though

Vor Tag
Leah Weber
Leah Weber

Love watching your videos but not in love with the facial hair😎 keep doing what you love boys🥰🥰

Vor Tag
Sofia Loustaunau
Sofia Loustaunau

the guy did not explain any thing

Vor Tag
Gracie Ellegood
Gracie Ellegood

Why did their boss not teach them anything

Vor Tag
Alexandria Cline
Alexandria Cline

I wish that they would go to work at McDonald’s for a day 😂

Vor Tag
Desiree Duncan
Desiree Duncan

Them: uhhh the big mac machine is broke

Vor 17 Stunden
Habeba El-hussieny
Habeba El-hussieny

2:40 is my favorite part😂😂❤️

Vor Tag
Patricia Edwards
Patricia Edwards

LITERALLY AFTER THE FIRST ORDER I HAD TO MUTE IT AJJS I WAS SO EMBARRASSED FOR THEM ALREADY

Vor Tag
Sad Becky
Sad Becky

I felt bad for them

Vor Tag
Jo Dixon
Jo Dixon

I’d rather get coffee from Ethan. Grayson looks like he would GET coffee

Vor Tag
Ashley Carolan
Ashley Carolan

They were only told how to do vanilla latte.. so the entire 26 minutes was them recommending it to costumers😂😂

Vor Tag
Firefox Lopez
Firefox Lopez

Grayson is the hottest barista ever

Vor Tag
Ann Madrie
Ann Madrie

I'm not even joking. This is the first thing I've seen them not know how to do.they're so good at everything else

Vor 2 Tage
Amy Holden
Amy Holden

it’s chai enough

Vor 2 Tage
Z.A. INFINITY
Z.A. INFINITY

I think Emma should work here💀😭🤣

Vor 2 Tage
Frida Jiménez
Frida Jiménez

They’re so scared😂 That is so cute😍😂

Vor 2 Tage
Stella Bell
Stella Bell

You guys should have done with it with the sister squad, emma would be a huge help😂❤

Vor 2 Tage
Mel Wilson
Mel Wilson

Ahahhahaha "what if she just takes it and runs"

Vor 2 Tage
issa
issa

«Even tho you’re a little younger» what??😂😂 IT’S 20 MINUTES im dead

Vor 2 Tage
Roarry 123
Roarry 123

Grayson: "I-it's Chai enough" Customer: "I don't think this is Chai tea" Grayson: :O *Puts Hand over his mouth pretending he didn't know* - One like = one refund 😂😂

Vor 2 Tage
Ava Lowery
Ava Lowery

I wish that when I’m at work I could just say “I think I’m done” and leave. 😂

Vor 2 Tage
Noorah Mostafa
Noorah Mostafa

Ethan is good under pressure

Vor 2 Tage
Vane dragon Vloging
Vane dragon Vloging

Lol 😂 this was so funny to watch and so painful

Vor 2 Tage
KAI
KAI

Boss is like WTF YA’LL DOING 🤨😂

Vor 2 Tage
Cynthia Estrada
Cynthia Estrada

Emma Chamberlain left the chat*

Vor 2 Tage
Destiny Cuevas
Destiny Cuevas

Lol next thing you know emma walks in.broo

Vor 2 Tage
Alaina Schroepfer
Alaina Schroepfer

8:00 twin telepathy

Vor 2 Tage
Kelsey Ingham
Kelsey Ingham

Why did the guy leave them by themselves? They know literally nothing about having a job and they only know how to make one drink wtf

Vor 2 Tage
Gray and E Dolan fan
Gray and E Dolan fan

Lol this is hilarious 😆

Vor 2 Tage
sana b
sana b

i was stressing for them all along omg

Vor 3 Tage
Camryn McGuire
Camryn McGuire

I don’t feel like Grayson knew what the interview girl was asking at the beginning🤣

Vor 3 Tage
Queen of the Fall
Queen of the Fall

I used to work as a barista, and oh my fucking god did I feel stressed the fuck out watching this. My heart was racing faster watching this than any other horror movie I've seen, jeebus crist.

Vor 3 Tage
Amber Maple
Amber Maple

*Grayson in a suit is all I need* *K.bye.*

Vor 3 Tage
Reem Malatani
Reem Malatani

*Dolan twins ruining a coffee shop for 26 minutes straight. It's just a joke

Vor 3 Tage
Rae of Sunshine
Rae of Sunshine

This makes me so uncomfortable!

Vor 3 Tage
Parps Singh
Parps Singh

this video stressed me out. :p Poor you guys

Vor 3 Tage

Nächstes Video

Biglietti PFM CANTA DE ANDRÉ FIRENZE 28/03/2019 | De publicación más reciente | Impact of Natural Disasters on Economic